Zbyszek czyta, inni też...
|
sobota, 03 listopada 2012 11:42 |
"Los Angeles Times" opublikował opis zdarzenia, jakie miało miejsce na lotnisku po odwołaniu jednego z zaplanowanych lotów. Przed kasą biletową ustawiła się długa kolejka.
Nagle z kolejki wyszedł zdenerwowany pasażer, podszedł do kasy biletowej i ze złością zażądał biletu pierwszej klasy na najbliższy samolot. "Bardzo przepraszam, ale muszę wcześniej obsłużyć ludzi, którzy stoją przed panem w kolejce" - odpowiedział kasjer.
Zirytowany pasażer uderzył pięścią w blat i powiedział: "Czy pan wie, kim ja jestem?!"
W odpowiedzi na takie zachowanie kasjer podał przez głośniki następujący komunikat: "Proszę o uwagę. Przy okienku biletowym stoi mężczyzna, który nie wie, kim jest. Jeśli ktokolwiek mógłby pomóc w zidentyfikowaniu tego pana, proszony jest o podejście do kasy biletowej".
Wśród ogólnego śmiechu upokorzony mężczyzna wycofał się ze wstydem.
___
"Służenie innym bez uczucia pokory jest jedynie zaspakajaniem egoizmu: zapatrzeniem się wyłącznie we własną osobę" (Mahatma Gandhi)
Źródło: Na dobranoc i dzień dobry
Każdy bowiem, kto się wywyższa, będzie poniżony, a kto się poniża, będzie wywyższony. (Łk 14, 11)
bs
|
Zmieniony: sobota, 03 listopada 2012 11:42 |